Er zijn 92 resultaten gevonden.
2.4 Aandeel ontevreden huurders daalt door meer persoonlijke contactmomenten
In 2020 zagen we dat het proces Vetrokken huurders wel degelijk vatbaar was voor corona. Meer dan in andere processen zakte de score ‘dienstverlening bij het verlaten van een woning’ na het uitbreken van corona.
2.5 Een goede relatie met de huurder gaat verder dan het op orde hebben van processen
Nader onderzoek wijst uit dat er een verband is tussen hoe huurders de dienstverlening ervaren en het vertrouwen dat ze hebben in de corporatie. Huurders van wie de verwachtingen zijn overtroffen gaven een 8,5 voor het vertrouwen in de corporatie.
3 Bedrijfslasten
Het prestatieveld Bedrijfslasten meet voor de achtste keer de beïnvloedbare en niet-beïnvloedbare bedrijfslasten.
3.2 Niet-beïnvloedbare bedrijfslasten en vennootschapsbelasting
Bij de niet-beïnvloedbare bedrijfslasten meten we de belastingen en heffingen waar corporaties geen invloed op hebben, zoals de verhuurderheffing, de OZB en overige gemeentelijke heffingen.
3.3 Beïnvloedbare bedrijfslasten licht gestegen
Dankzij hun verbeterde kostenbewustzijn zijn corporaties in de periode 2013-2017 erin geslaagd om de geharmoniseerde beïnvloedbare netto bedrijfslasten met 25 procent te laten dalen.
11 Pagina's gevonden met zoekresultaten.
Eerste Pagina Vorige Pagina 2 3 4 5 (huidig) 6 7 8 Volgende Pagina Laatste Pagina