Er zijn 50 resultaten gevonden.
1.4 Aedes-benchmark en benchlearning leiden tot concrete stappen
Met de benchmark krijgen corporaties inzicht in hun eigen prestaties en die van andere corporaties op de verschillende prestatievelden. Het geeft inzicht in verbetermogelijkheden en is aanleiding om met elkaar het gesprek aan te gaan.
1.5 Aedes-datacentrum
In het Aedes-datacentrum kunnen corporaties zelf alle benchmarkcijfers in beeld brengen voor een analyse of presentatie. Voor wie snel inzicht wil, zijn er dashboards gemaakt.
2 Huurdersoordeel
Het Huurdersoordeel gaat over de dienstverlening van corporaties aan hun huurders.
2.2 XL-corporaties houden hoogste score niet vast voor proces Nieuwe huurders
Het algemene beeld is gelijk gebleven: net als in 2020 is de beoordeling voor het klantproces Nieuwe huurders een 7,7. Wel zijn in de bepaalde grootteklassen verschuivingen zichtbaar.
2.3 Huurders met name ontevreden door onduidelijk en inefficiënt reparatieproces
Vorig jaar zagen we bij het reparatieproces nog een stijging in tevredenheid ondanks corona. Voor alle corporaties samen hebben we dit hoogste cijfer sinds de start van de benchmark weten vast te houden.
10 Pagina's gevonden met zoekresultaten.
Vorige Pagina Pagina: 1 2 3 (huidig) 4 5 6 7 Volgende Pagina Laatste Pagina